Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettbilder
Läst 1423 ggr
Chieko
0

Hur bor din kanin?

Tänkte det kunde vara kul om alla visade, antingen med kort eller video, hur era kaniner bor! Det är alltid kul att se, man får många nya idéer!

Själv har jag inte satt upp grejerna än, hoppas få hämta henne nästa lördag! (så kan lägga upp bild om exakt en vecka, då lär det vara fixat!!)

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

flocken
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är hela Mini & Vipras gård som de delar med hunden när jag inte är hemma

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Chieko
0

#1 Ja vissa har det bra!

/Karin

flocken
0

#2 tro bara inte att det är så där snyggt nu! Nu är det gropar, hö, spån blandat med bajs överallt. Sen är det mkt, mkt svårare att få de riktigt tama med en sånhär stor yta. Om jag kunde skulle jag ha frigående inne igen. Men sambon vägrar. Ibland har tanken på att dela av gården funnits. För det kan vara skit svårt att få tag på dom.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Chieko
0

#3 Jo det är klart att det blir svårare att få dem tama, men det måste ju njuta! Jag skulle vilja ha något liknande som hage att släppa ut i, man behöver ju inte ha full uppsikt. Men innekanin är mysigast!

/Karin

flocken
0

#4 jag är självklart super nöjd med hur dom bor. de kommer alltid fram, hjälper mig städa buren. De är inte osociala. Men inte kel kaniner.

Jag tycker att de har det bästa "ute livet" de kan få. Så många kaniner som sitter i en bur dygnet runt. De är fina i pälsen & bra musklade.

…………………………………..

Eliinn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär bor Musse! :)

Buren har jag själv byggt, han har till och med fönster med plexiglas på sidorna av taket den lyx kaninen, bara det bästa till världens bästa Musse:)
Dock så är inte hagen sådär tråkig som på bilden. Numera har han stockar och grenar där inne men hade ingen nyare bild :)

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

Chieko
0

#6 Åh, det var också jättefint! Vilket jobb du lagt ner!!

/Karin

Eliinn
0

#7 Tack! :) Gjorde det som projektarbete i 3an på gymnasiumet och ville att den skulle sticka ut från mängden :)
Stor och med många små smarta lösningar för kaninen och underlätta städningen m.m.

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus