Hur är liten rex som ras?
Ja, min fråga är då, hur är liten rex som ras? Vikt, lynne, egenskaper, pigga/mysiga osv osv. Hade varit kul att veta då jag tycker de är så väldigt fina små djur :)
/Jessica
Hej.
Jag kan inte säga hur liten Rex är. Är en ras jag själv är intresserad av. Jag har nu 2 könsmogna normal stora Rexar. Så blir inte någon på många år ändå.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Hur är dina rexar då? :)
/Jessica
haha. könsmogna ;)
Det är två systrar jag har. Mini är den lugnaste. Vipra är envis, bestämd. Vipra skulle jag inte låta en barn vara nära. Inte för tillfället. Mini kommer alltid fram & tycker om att bli klappad. Ingen av dom är några knä kaniner.
Dessa två bor ute i hundgården på 25-30 m2. Min förra rex hane var frigående inne & helt annurlunda i temperamentet.
Jag hade gärna haft frigående inne igen. Men sambon ville inte.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
hur mycke väger dem?
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
#4 liten rex har jag för mig väger mellan 1-1,5 kg. Mina normal stora rexar väger omkring 3 kg. Var längesedan jag vägde dom.
…………………………………..
# Liten rex väger 1,7-2,1 =)
M.v.h. Louise
Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!
Sanna (www.stormenskaniner.se) har jättefina små rexar och kan säkert svara på frågor :-)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ja Sanna och jag kan svara (Sanna är min syster) på frågor! =)
Eftersom alla mini rexar är mina så kan jag svara! =p
Av dom vi har så har alla ett olikt temprament men dom flesta är spralliga men gosiga och gillar att springa runt.
Dom är väldigt duktiga på att hoppa om man tränar dom men dom fattar nästan direkt! =)
Om du har mer frågor kan du adda: louisetussa@live.se
M.v.h. Louise
#8 Haha, jaha förlåt! 
Så det är du som har de snygga svarta på sidan? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#Haha det gör inget!
Ska nog skylla på mig själv är aldrig ute och visar att dom är mina på internet och sånt men Sanna är så stolt att hon visar upp dom!
Japp dom är mina gullisar! =D
M.v.h. Louise
#11 Aha! Vad fina poäng de hade fått! 
// Anka
#11 Tack!:)
M.v.h. Louise