Förklaring
Hej!
Jag är ju då Sajtvärd här inne på Rexkanin.ifokus och även skaparen.
Det är ju så att jag knappt varit inne på sajten dom senaste månaderna och ja, det finns en förklaring! Jag har haft en riktigt dålig höst psykiskt och har kännt att jag inte riktigt orkar något och det har hänt massa som jag inte tänker gå in på. Jag har även tappat intresset med kaniner pga av detta och nu säljer jag av avelskaninerna för att bara satsa på mina kelisar och hoppa med dom och tävla i utställning. Kanska ha en rex hane och en rex hona och sedan om tillfället fås ta en kull? Vem vet!
Nu tänker jag försöka lägga ned tid på sajten och göra den till vad den ska vara! :)
Hjärtat mitt på bild, som även han har haft en jobbig höst!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Hej.
Har undrar var du varit. Men om du inte orkar vara värd kanske någon annan ska ta över? Medarbetare ställer inte lika mkt krav.
Jobbigt har man det ibland. Vi har under kort period varit med om missfall, fått ta bort flera olika djur.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Välkommen tillbaka! Bara att säga till om du behöver hjälp med något!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#1 Just nu känns det bra så har kvar min plats som värd. Har tänk den tanken också men som sagt känns allt på topp just nu! Usch vad tråkigt :( det är inge kul när det händer jobbiga saker! #2 Tack så mycket! Självklart säger jag till om hjälp!
Vi har hållt sajten vid liv. Har hållt igång foto utmaningar & ändrat lite. Ändrat annonserings reglerna tex. Hoppas de är ok.
Här inne hjälps vi åt
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Helt underbart initiativ! 
#5 haha. var tur det. man har varit med sen dag 1 så lite kärlek för sajten har man allt
…………………………………..
#6 Naw, det låter bra :)