En ny rex!
Yes, äntligen blir det en ny rex.
Hade planer på en gul men det blev strul med transport och sådär så har hittat en nära och bra som kan leverara till mig till LU.
Det blir antingen en rysstecknad hona, hon hade dock ett vitt streck på tassen så hon kanske inte går igenom utställning så kanske inte blir henne eller en brunzobelsiames hona! Ska bli jätte roligt!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Vad roligt! Gud vad snyggt med en rysstecknad, det är ju för fint! Men även brun zobel är så fint! Men rödögda, det är något extra det… ;)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Ja rödögda är jättevackra. Dock vågar jag inte riskera det vita strecket och tar en Blåzobelsiames! Känns hur bra som helst. Passar till min blåa Blå!
Synd att det inte blir en ryss, vi satt här och diskuterade att det vore trevligt om det höll igång, de är ju sjukt snygga! Längtar tills jag har platsen att avla, tänk vad mycket man ska välja på då! Men det lutar nog faktiskt mot ryss!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Ja ryss är så fruktansvärt fint men vill inte riskera att köpa en kanin som inte sedan går igenom på utställningarna! Plus att hon passar bättre till min blåa rex hane! Blått + Blått liksom! 
Skulle ju egentligen ha köpt brorsan till din rex men transporten gick inte att lösa!
Härligt med en blå zobelsiames, min första kanin jag fick var det. En liten hermelin… Det är så vackert med blåa och sen är ju din Blå för söt! :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Nämen! Bor inte du i uppsala? Jag hade nog kunnat få dit honom… Men men! Blå passar väl som sagt väldigt bra!
/Karin
Har haft en blåzobelsiames rex hona innan men sålde henne av orsaker men nu får jag hem en ny godiing!
Ja jag bor i Uppsala, nej kunde du? Vad synd att jag inte visste det tidigare..
Ville verkligen ha en gul liten kille! Tror dock inte jag har plats/råd med två stycken rexisar!
#7 Ja, har en kompis som bor där så hade kunnat tuffa iväg och hälsa på henne, eller så hade hon kunnat ta med den när hon åkte någon gång. Men men, blåflickan blir nog bra! Även om min skrutt och antagligen också hans bror är väldigt trevlig :P
/Karin
Ja dt blir nog väldigt bra med henne också!
Fick lite bilder på henne som jag ska lägga upp på min blogg, slänger upp en länk snart! 
synd att jag såg tråden för sent, annars vet jag en tjej som har två rysstecknade honor till salu.
/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus