Blogg
Har en blogg där jag delar med mig , mestadels , av mina fotografier .. ( mest hundar och kaniner )
Ni får mer än gärna besöka bloggen , kommentera , följa ! lite tråkigt att ha en blogg utan kommentarer , eller vad säger ni !?
Puttar upp lite . 
Du har så himla fina hundar. har sett så många överviktiga "råttor" i mitt liv. Dina är super
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#2 Tack , skönt att höra .
De får det de behöver , mycket motion osv . Hanen älskar att spåra och är grymt duktig på det , plus att han är riktigt duktig på lydnad , synd bara att vi inte kan anmäla honom till något p.g.a att han är just kuperad ( diskbrosk ) . 
Jag önskar min Axel fattade vittsen med att spåra. Jag kan & vet hur man gör. Men han sätter sig i spåret & glor på mig " ja, om du nu lägger ut saken där ute får du allt hämta den själv" Så käkar han blåbär ist.
Kanske är jag för snäll.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#4 Haha , låter roligt . 
Putt .
Putt .
Jätte fin blogg!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
#8 Tack !
Putt .
Du vill inte hjälpa mig med design till min blogg? Håller på mycket med webbdesgn och gör hemsidor men jag vet inte varför men lyckas inte riktigt med bloggen!
#10 Det skulle jag väl kunna göra . 
Underbart, kan pma dig när jag har dator eller iPad framför mig och inte sitter på mobilen! :)
#12 Gör du så ! 
Putt.