Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikett: bilder
Läst 1027 ggr
AkaiTsuki
0

Ute för första gången :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hehe nu har man varit ute första gången på året med lilla Akkio han njöt av det jättemycket :)  Blev jättemånga glädjeskutt, han tillomed grymtade medan han gjorde glädjeskutt xD

Usch.. borde tagit kameran istället för mobilen… htc desire… ingen bra kvalite..

//Joanna

AkaiTsuki
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och bilden som min syster tog efter vi skulle gå tillbaka :)

//Joanna

AkaiTsuki
0

Skulle tagit bröstselen men detta var första gången så ville vara på säkra sidan :)  Ena hans tass kan ta  sig ut ur i mitten  just nu i bröstselen

//Joanna

Chieko
0

Mysigt! Trollet har inte gjort några större glädkeskutt, men han hoppar på rätt bra! (fast just nu visar han den andra sidan, och ligger utsträckt i soffan ;) )

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

AkaiTsuki
0

Hehe Akkio gör glädjeskutt nästan varje dag :) Han hoppa 1 m snett i sitt glädjeskutt på kullen förut :3 Och det största han gjorde grymtade han samtidigt! xD Udda

//Joanna

Chieko
0

Inne skuttar Trollet runt, men han verkar inte tillräckligt trygg ute för att våga göra det där. Att de grymtar tror jag beror på att de tar i så väldigt :P

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

AkaiTsuki
0

Haha Akkio är lite mer badass då kanske ;) Modigare

Han var helt förundrad över vart han var först men så lockade jag påhonom och visade att jag också sprang runt så var det kul :) han  kissade också väldigt tydligt  höhö  xD

//Joanna