Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettkullplanering
Läst 1646 ggr
meerschweinchen
0

Intressekoll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska para min rexhona Alice i helgen alltså den 11/2 eller 12/2 så ungarna beräknas komma runt den 14 mars :)

Alice är en svartdalmatin med bra teckning, hon är utställd på 95 poäng. Alice är en riktigt busig och livlig kanin. Väldigt nyfiken av sig, älskar att busa med matte.

Hanen som heter Bosse är en viltgul snäll herre med 94 poäng, stamboksförd.

Ungarna säljs till kel/avels/ utställnings kaniner :) Tänker ta 350 Kr

Bor en bit utanför nordmaling.

Här är en bild på Alice .Bild på Bosse kommer :)

Mvh Sabine

meerschweinchen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en bild på Bosse :)

Mvh Sabine

meerschweinchen
0

Nu är Alice också stamboksförd :)

Mvh Sabine

meerschweinchen
0

Ni får gärna skicka in på min hemsida www.isblomman.n.nu

Mvh Sabine

Chieko
1

Du gör väl en tråd här när de är födda? :D Har inte plats för fler kaniner men vill gärna njuta av bebisbilder!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

meerschweinchen
0

Självklart! :D

Mvh Sabine

Cordata
0

Kan det bli viltgula ungar? :)

Glöm inte att du är älskad och helt underbar!

meerschweinchen
0

Tror inte det genom att Alice inte bär på viltgul, inte vad jag vet iallafall :)

Mvh Sabine

meerschweinchen
0

Åå nu kan Alice få ungar när som helst! Spännande! Men hon är inte så tjock direkt, bara lite rund om magen kanske. Har varit lite orolig att hon inte var med ungar eftersom hon inte är så rund. Men idag, om jag inte inbillade mig hehe man vet aldrig, iallafall tyckte jag att jag såg en liten rörelse i hennes lilla mage :D Får inte känna på hennes mage för då blir hon bara sur och springer där ifrån ;)

Mvh Sabine

Chieko
0

Så spännande! Ser verkligen fram emot bilder sen! Får väl se om hon passar på i natt!

/Karin

meerschweinchen
0

Haha ja! :D

Inga ungar än….

Mvh Sabine

Chieko
0

Åh så spännande! Vi håller tummar och klor här hemma för lagom många friska söta småskuttar!

/Karin

meerschweinchen
0

Både Alice och jag tackar ;)

Och nu kan jag berätta att Alice idag har fått bebisarna, 5 småkorvar tror jag att det är :D en helfärgad och 4 dalmatiner! :D Allt verkar ha gått bra!

Mvh Sabine