Rex uppfödning i färgerna blå, blå-dalmatin.
Till våren /sommaren kommer det finnas Rexar i dessa färger :)
Kommer även finnas i castor/castor-dalamtin.
kika gärna in på min sida :)
Det är synd att det är så långt borta. Annara hade jag helt klart velat ha en dalmatinhona.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Jag brukar ofta hitta något söderut, finns betydligt mer rexar där än här i norr. Synd att landet är så avlångt 
Ja det är vekrligen synd. Själv hittade jag min rex 20 min bort med bussen. Sånt gillas.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Demon var ju bara för läcker! :-)
Hoppas du får riktigt fina bebbar!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Åh så fin! Men hur matchar du färgerna med den skönheten?
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Ja det förstår jag att man undrar :) de 2 blåa rexarna har blå zobel i stammen, så enligt uppfödarna av zobelsiameser går det att para med en zobel. I den första kullen kommer det bara Zobel men i 2:a generation kan man få zobelsiameser. Så det är tanken :) Annars får jag införskaffa en zs hona. De tycker man bör göra den parningen för att försöka få bättre kroppar.
Äntligen har jag fått en levande kull efter 2 kanon individer! Högt efterlängtade, det är blå små stjärnor med jätte fin stam! Mammans led bara 95p och pappans led 94,5p.
Kull 2 född, Far: Viltgrå Mor: Blå dalmatiner.
Tror det lurar bla. blått, har sett några dalmatiner, viltgrått och ev. viltblått där nere i boet!
Mys! Lägg upp många bilder ;)
/Karin
Är så feg att störa dom ;) men honan verkar ta det med ro så kanske tar några fler kort i veckan :)
Denna kull:
Mor:blå dalmatiner
Far:Castor
1 svart, 1 blå, 1 blå dalmatiner, 1 viltgrå/castor, 1 castor mantlad
Så härligt det ser ut, jag vill också vara en kaninunge! Ser verkligen fram emot många kort!
/Karin
Jag Emailade dig häromdagen, har du inte fått det? :) Eller skickade jag kanske fel? :o
Var det angående den mantlade? isåfall har jag precis svarat :)
Mojsarna då! Så goa bebismagar! Blir ju lite sugen, tur att det verkligen inte får plats :P
/Karin
Så söta man kan vara!
Mvh Sabine
#23 ser ut att vara ganska lite mantel va? Trollet hade mycket mer även när han var liten. Hoppas man får se kort när han växt till sig lite och fällt bebispälsen, tycker om mantlade rexar!
/Karin
#28 På sidorna är det lite mindre, men sålänge inte det vita överstiger 50% har jag förstått att det är godkännt. Får se hur det blir efter fällning, men "han" är helvit under magen samt tassarna helt vita och även bröstet, kan vara upp mot sidorna det är väl lite.
Nä jag vet, min Trollet är på gränsen. Han fick kommentaren "ojämn teckning" när han ställdes. Lite väl mycket prickar. Men undersidan och en bit upp på sidan ska ju hellst vara vitt. Som sagt, blir kul att se hur det blir när den fäller för gränsen blir ju tydligare då. Bra att lära sig vad som kommer att bli bra bara genom att titta på när de är små för det måste man ju kunna sen när man själv ska föda upp!
/Karin