Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etiketteravelungar
Läst 1111 ggr
søs
0

blå rex kanin søges

Hei er der nogen som har blå rex kaniner til salg i det sydlige Sverige ? Jeg bor i Danmark og er meget interesseret i at finde en blå hun rex kanin gerne en ung eller en unge baby. Jeg har kikket på internettet og der er nogen , men alle alt for højt oppe i Sverige. Vi tager hver sommer til Vermland, men det må godt være i det sydlige Sverige Glad Jeg alver selv rexkaniner den skal bruges til avl.

Chieko
0

Är det i SKAFs register du har letat? Annars är en länk här. Kul att ni vill ha in svenska djur i danmark, jag tycker mest att det är tvärt om, vi hämtar rexar hos er!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

søs
0

Tak for dit svar..det kan lade sig gøre også får man jo frisk blød ind i stalden. Vi har ikke mange blå rex kaniner i danmark desværre. Länk har jeg set før tak. Din rex kanin kan jeg godt huske ham var jeg så interesseret i for nogen måneder siden da du havde ham til salg..flot dyr.

Suss Glad

Chieko
0

Här är en mailadress till en uppfödare av blå som bor strax utanför Göteborg, hittade henne inte i den listan jag länkade till förut. olssonjenni@hotmail.com

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

søs
0

Takker…jeg prøver at skrive til hende…Glad