Hedelins A-kull
Att du vågar gissa färger redan nu, jag tycker mest de ser rosa ut :P Blir kul att se om du får rätt!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#7 Haha, jadu. Jag älskar att gissa färger, och jag tycker faktiskt att det var rätt kul att alla blev japantecknade i kullen då jag fick höra från en annan att det kan bli troligt med viltgult också. 
Kollade till ungarna idag, är fortfarande lite osäker.. ser ut att vara 2 eller 1 blå/gul japant, håller fortfarande för den svart/gula, tror jag.. sen resten egern/gul, det är min gissning, men har aldrig haft blå/gul eller egern/gul som små, endast svart/gul, så jag kanske är helt ute och cyklar! 
Haha då får vi se vad det blir!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#9 Hehe, ja. Det får vi allt göra! 
Grattis till dom små! :D
Mvh Sabine
grattiis:) vad kul!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#11 & #12, tack!
Var ute och kollade till dom små för en stund sedan. Passade på att ta nya kort på dom då deras japanteckningar och färger börjar komma fram mer och mer, även om pälsen inte är ute än!
Såg faktiskt ut att vara en brun/gul japan istället för blå/gul.. bara att vänta och se!
Unge 1, gul/svart japantecknad. - väldigt fint schackbräde på ryggen!.. ska ev. få stamtavla.
Hej airo! jag är jätteintresserad av din kull. Vad finns du och vad kostar dem? För nuvarande har jag en rexhona som längtar efter en kompis:) Och jag är kaninvan sedan 6års åldern, har ordnad ekonomi och ser till att alla mina djur blir chippade och försäkrade. Och så vidare:)
#20 Jag bor i Ljung/Herrljunga, Västra Götalands län. Men transport brukar inte vara några problem!
Honorna kostar 700kr och hanarna 600kr, tror den enda hanen är den gul/bruna.
Skicka ett PM med vad du söker osv.