LEK: Färger
Vi ska samla ihop så många olika färger på Rexar som möjligt!
Så här kommer det att gå till:
# Lägg ut bilder på era Rexar.
Skriv:
Kön.
Färg.
& Namn.
# Om någon lagt ut en bild på en Castor färgad Rex så får inte någon annan lägga upp en bild på en Castor färgad Rex.
(Olika teckningar som tex Castor Manteltecknat eller Castor Dalmatiner räknas inte som Castor och får läggas ut)
LYCKA TILL !
(Det här är en hjälp för många som har svårt att välja färg, vill veta mer om färger eller som vill se hur en färg ser ut Rexpälsade kaniner)
#8 Pax! 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#10 Viltgul är redan taget :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
'Den svarta manteln va verkligen fin :)
#16 hihi tack! =) Han var en av åtta i min första rexkull som föddes i våras. Efter de båda kaninerna ovanför, Fibbla och Trolle. =) På Bilden är han ca 6 veckor gammal.
Annika Branderud
Hästängens Hoppkaniner (hemsida på gång)
Är de för rexpälsad dvv med? 
För isf;
Kön; Hane
Färg; Vit blåögd
Namn; Royalseed's Karat (9v)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Finns det en tråd där det står mer information om olika färger och rastyper inom rex? Såg här den svarta väduren och skulle så gärna vilja ha en sådan vacker liten kompis till min hona en dag:D
Kolla i kategorin "Färger, raser & teckningar" så kanske du hittar något intressant :)
/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus
Ett tips till er alla! Kolla vilka färger som är paxade INNAN ni lägger ut ;) blir bara fel annars t.ex 3 st viltgula mm
You can't make a rainbow without a little rain
#27 Håller med :P
// Anka
#29 såå sjukt söt!! Åh jag dör! Tusan att jag har så många kaniner redan! Så bedårande. <3
Annika Branderud
Hästängens Hoppkaniner (hemsida på gång)
Lyckas inte hitta "Blå Mantel" så lägger in på ett nytillskott här hemma :)
Färg: Blå mantel
Ras: Stor Rex