Noggers bebisar!
Äntligen hemma från sjukhuset och vart ju tvungen att kika in i boet - och fota förstås;)
1 castor
1 castor dalmatiner (övertecknad)
2 svarta dalmatiner (övertecknade)
2 svarta dalmatiner (ser ut att vara OK tecknade)
Är överlycklig eftersom detta är mina första egenuppfödda prickar! :D
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Gud så söta *smälter*
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nää vad fina! vill haaaa ♥
You can't make a rainbow without a little rain
Smääällter som smör i solsken :')
hihi:')
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Klart jag vill ha, dalmatinerna ;) men kan icke ha fler suck,,
Häftiga teckningar! 
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
¤6 Kanske går att ha en tilsammans med Flizan och Smilla?;) eller du har kanske inte möjlighet på annat sätt:)
// Anka
Men gud. De var livsfarliga.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#9 Visst är dem?:D
// Anka
#8 ja det hade varit ett alternativ men så sura och griniga dem är så tror inte jag det fungerar :/ Dem har blivit helkonstiga.
Men i framtiden så! :D
Så söta :D
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Härligt! Lägg upp många kort så vi får njuta!
/Karin
Visst är de söta?
Lägger upp bilder när jag kan, ska till sjukhuset igen på måndag, så kanske hinner imorgon:)
// Anka
Vilka sötingar! Nogger måste vara en stålt mamma! ;)
Mvh Sabine
Kollade kön idag, ser ut som att castorn är en pojke, den övertecknade dalmatiner castorn en flicka, och en av vardera kön på de andra tecknade. ^^
Dalmatinerna kommer går att ställa ut! (Inte de övertecknade då givetvis..) och förhoppningsvis castorn. Så dalmisarna stannar tills de blivit utställda och jag kan se vad som ska sparas. :)
// Anka
Grattis Btw ;) ♥
Mihi, Annika. Sluta med bebisbilderna!
Jag döööör, så söta…… 

Och jag tror jag har sagt det till dig, men grattis igen!
#20 Nej men guuud!
Hade jag haft plats så hade jag köpt en.. aaw.. 
Varför inte? Fel färgton eller vad? Jag förstår inte hur du kan se det så tidigt, men så har jag ju aldrig hållt på med det heller…
/Karin
#23 Magen är inte särskilt vit som den ska, den verkar ha bra färg och är jämn i övrigt, men magen lär den få avdrag för. :)
// Anka
Den övertecknade castor dalmatinen är tingad! :)
Är på sjukhuset så kan inte fixa nya bilder förrän till helgen troligtvis:/
// Anka
Har inte kunnat redigera bilderna då min egen dator är paj, så därför är där lite olika färgtoner på dem;)
Corylus, Quercus & Tilia kommer få stamtavla, de andra säljs med härstamningsbevis.
// Anka
Åå så söta dom är!
Mvh Sabine
#34 Verkligen! Och måste säga det samma om dina små 
Corylus är tingad!
// Anka
#35 Ja! Tack :D
Mvh Sabine
Bara för det så får ni en till