Liten & stor
Gottit. Det ligger en stor gräs hög i hagen. Den är nu utkrattad & håller på att torka. Ska bli lite xtra gottit under dystra dagar för djuren
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Så härligt det såg ut att ha det! Första bilden var helt underbar!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Fina dom är, kul att dom trivs tillsammans!
och sköönt ligga i gräset…
/Greta
Jätte härliga bilder :) Mini var väldigt fin :))
Detta blev sista bilderna Pix. Hittade henne död idag. Mini är lös & hoppas hon kommer tillbaka. Buren var uppbruten. Flockinstinkten sitter djupt hos hundar.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Usch vad tråkigt :( märker sånt hos mina hundar med. Jakten och något som rör sig är ju så kul :( Hoppas mini kommer hem igen
Axel har levt med frigående kaniner utan problem. Men nu var det tre. Man har iaf lärt sig en läxa. Nu ska bara MIni hem igen. Så sitter hon ensam- igen.
…………………………………..
Hoppas verkligen du finner henne :)
Sist hon smet kom hon tillbaka iaf. Så nu måste man återigen hitta en ko pis till henne. Aldrig lugnt på kanin sidan
…………………………………..
Var det Axel som ställde till det? Vad hittade han på? Håller tummarna för att Mini kommer hem igen och sörjer fina Pix!
/Karin
#12. Jag tror inte det. hade mina dag hundar oxå. Alla 3 är vana med små djur som springer omkring. Men en flock kan lätt trigga varandra. Klandrar inte någon hund. Det är bara djur. En jägare var & kollade Pix & det var över direkt. ett bett i halsen. Så hon led iaf inte.
lea sitter lugnt i sin bur.
…………………………………..