Bilder på små guldklimpar
Måste lägga in på dessa småttingar, helt otroligt vad de växer :)
Mantlat kommer i var och varannan kull (ej samma som ovan)
Dock prickar på magen vilket är synd.
En flicka, hon är feltecknad så borde säljas men jag är så kär att det kommer bli svårt..
Bilderna är blandade från olika kullar (samt finns några fler i varje kull men ej hunnit ta kort)
Väldigt fina :D
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
#6 Jag tycker han är så fin!
Mvh Sabine
Vilka sötnosar!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#9, #10, #11 tack :)
Man längtar ändå tills de blir stora för att se hur de kommer utvecklas :) Första utställningen får bli 1 september, känns länge tills dess!
#12 är det den på forslunda, umeå?
Mvh Sabine
Väldigt fina! Blått är sååå vackert på rex :)
/Greta
#12 ja enligt hemsidan är det riksutställning där då :) Hur många ska du ställa?
#14 Tack :) Ja blått är riktigt fint, får en fin nyans i rex pälsen! Är spänd på hur den blåmantlade kommer bli!
#15 Håller tummarna den blir finfin!
Älskar blåa rexar, funderade mellan blå zobel och vit rö när jag skaffade rex, men fick bli vrö iaf. :)
Hehe btw, kommer ev. på forslunda jag också. :)
/Greta
#15 Okej, 2 eller 3 beror om jag kommer köpa en till rex :) Du då?
Mvh Sabine
Med knappt 3 små prickar på kroppen, men ack så söt den är!
3veckor gammal.
#Åå roligt med många rexar :D
Mvh Sabine
#20 Finns ju blåögt också, dock kanske inte särskilt vanligt på rex. ;)
Jag har 2 vuxna rexar, och en kull nu mellan dom nu också… och den/dom ungar som sparas som jag planerar ställa där. :)
/Greta
#22 Roligt! Längtar tills utställningen, så roligt att kolla på alla kaniner, speciellt rexarna ;)
Mvh Sabine
#24. Gud vad stor Ebbe har blivit! Äger hans syster Xiah (ELLEN) :3 Riktig snygg är han! :)
#25. Ja han växer för fullt, han är en riktig goding som gärna vill kela då man kommer! Han ska ställas till hösten, ska bli så spännande :)
Vad roligt! Visst är hon zobelsiames blå? Hon var otroligt fin, ska hon vara till kel eller avel? :)
#26 NejNej hon är Zobelsiames Brun :) Jag ställde Xiah i våras, hon fick 90,5 poäng :) Hon är våran avelshona, och har just nu en frisk kull med 6 ungar ^^
Mamman är castor dalmatiner, men tycker färgerna börjar med och mer ha 2 kulörer på fläckarna?
Åh,den blå mantlade,vill ha!!!
Så himla vacker!
Snygging!!
/Karin
Fy på dig att fresta en så!
Hon har en så söt liten trubb-nos!
#30 Jag har blivit förälskad
en riktig liten goding!
Mvh Sabine