Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikett: bilder
Läst 2038 ggr
Zvintos
0

Har blivit med Liten rex!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår flyttade hon hit, min allra första Liten rex. Fylsta´s Helvie är hennes namn och hon är som ni ser vit rödögd. Det är verkligen en riktigt snygg färg på rexpälsat och jag känner milsvid skillnad på hennes päls och Kalles päls (hermelin rex med för mycket stickhår). Det blir intressant att se hur pass stor hon blir och vad hon egentligen är för färg under det vita. Tungan ute

dermot
0

Nämen titta! En sån pluttignuttig Kyss

Grattis!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

meerschweinchen
0

Så söt, grattis!

Mvh Sabine

Chieko
0

Åh, nu blev jag ju inte avundsjuk!! En vrö vill jag ha, får väl se om det blir stor eller liten bara, och när det blir… Lägg gärna upp många bilder på henne så vi andra får njuta lite med!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Zvintos
0

Ja hon är verkligen sjukt söt lilla Vivvi. Mer bilder kommer ni garanterat att få se sen. Oskyldig

Alone
0

underbart fin! :D

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

-Greta
0

Åh, vilken snygging!! Vrö är lätt finaste färgen =)

/Greta

Zvintos
0

#5: Tackar ^^

#6: Just på rexpälsen tycker jag den är extra snygg. Glad

Zvintos
0

Lite nya bilder på godingen.

Zvintos
0
Zvintos
0
Zvintos
0
Zvintos
0
Chieko
0

Åh, jag såg så söta vit blåögda liten rex idag på utställningen! Det var nog tur att de inte var till salu!

/Karin

Zvintos
0
Zvintos
0

#13: Vit blåögd Liten rex kan jag tänka mig är ursnyggt!

Zvintos
0
Zvintos
0

Ber sin morgonbön.

Chieko
0

Nämen så fin <3

/Karin

Zvintos
0

#18: Ja, hon är verkligen jättefin!

Ser fram emot att kunna ställa henne i höst och även se vad hon har att ge i aveln. Hon kan ev bära på ett vitfläcksanlag, vilket exakt vet vi faktiskt inte ännu. Kan vara antingen wienertecknad eller holländartecknat. Några ungar i de andra kullarna, som är släkt med min hona, fick ex bläs, krage och annat. Inga blåa ögon dock. Så jag är bra nyfiken på att se vilket det är. Oavsett om det är wiener eller holländartecknat, så gör det mig inget. Glad