Idag kommer hon :)
Min första Dvv rex hona. Svart wiener med blåa ögon, 1½år.Ska vara hos uppfödaren vid 18 ikväll.Hon heter Wernamos Alfa men kallas Omega.
Hon ska få landa några dagar sen ska hon & Mini få träffas bredvid varandra i varsin hage. Sen hoppas jag de blir kompisar. Omega är van att gå med andra honor i mindre grupper.
Bilder kommer ikväll eller imorgon.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Spännande! Lycka till, hoppas dom blir kompisar 
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Nu är Omega hemma. vilken pärla. Men så liten mot en vanlig Rex. HOn sitter i buren bredvid Mini. Äter redan pellets & hö. Lugn, nyfiken.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Där var vattnet.
Om några dagar ska hon & Mini få träffas. Mini är nyfiken. Såg mkt piggare ut bara det kom en vän i buren bredvid
…………………………………..
Bättre bilder kommer. Ville inte störa henne för mkt. Men grann är hon min Omega
…………………………………..