Första gången
I dag så släppte jag ut pippi och bäbisarna.
Oj vad chockade de blev! Det var ju en helt ny värld som öppnade sig.
Men direkt så börja de äta. och springa runt.
Satte ihop två "ute"burar. En med angel och den andra med pippi och ungarna.
Angels min när hon såg ungarna hehe ja det syntes ju tydligt att hon undra vad det var. Stampa i backen och höll på. . Men de lugnade sig det med :)
åh vad vacker angel är! 
#8 Tack. Angel är verkligen vacker! E så nöjd med min lilla tös.
Har så himla mkt kort!
men detta får duga så länge.
Kan säga att det var riktigt roligt å ligga brevid och studera dem.
hoppa fram och tillbaks mellan Angel och Pippi.
Blev de rädda hoppa det direkt till pippi å in i transportlocket…
så söta att jag vill behålla dem allihopa :) om de ändå gick..
Mysigt! 
Håller med om att Angel är jättefin! Och dom andra med förstås :).
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#15 Tack så jätte mkt
#16 tack =)
Åå bebisar!! Så söta! Och Angel….Så vacker!
Mvh Sabine
#22 tack så jätte mycket :)
Trollet har också full fart framåt i koppel ;) Fast igår höll han på att få värmeslag, blev fort in och spreja med vatten. Då blev han arg istället ;) Får ta ut honom sent eller tidigt nu när det är så varmt!
/Karin
Hehe ja det är härligt när de får sina ryck!
hela jag är sönder riven haha för fröken ville inte bli fångad.
Men antar att det är smällar man får ta :)
Ja usch denna värmen är inte alls kul för kaninerna.
Märker ju att Angel blir väldigt svag efter en stund. .
Visst är det härligt med sol :) men tycker synd om alla djur..
Härligt med alla samlade! Vill du ge dem skugga kan du ju lägga ett gammalt lakan eller liknande över hagen :) Vissa har presenning men då får man ju se till så det blåser under och inte bara blir varmt och instängt.
/Karin
# 27
Jag har skydd över inhägnaden. Halva är skyddad :)
Detta var precis när jag tog bort huset. och skulle ta in dem :)
Men då så :) Tänkte på att du skrev i #24 att värmen är jobbig för djuren så då gav jag dig tipset utifrån det. Men det är varmt i skuggan med, Trollet höll på att få värmeslag när vi var ute igår, skugga och blåst hjälpte inte.
/Karin
#29 Ja det är jätte varmt för dem. Såg på Angel i dag att det tog styggt på henne :( men fick ta in henne en stund sedan tog ut henne senare. Har extra koll på bebisarna för de klarar inte så mkt. Men har jätte mkt vatten ute med. så när jag såg att alla sökte sig in i huset och somna då tog jag in dem och Pippi. Jätte trötta efter dagens utevistelse :) Lilla trollet då. De är klart det tar ju mer om de springer å rör sig hela tiden med. Fina pojken :)) Tack för tipset :D Ska du till Alingsås? Den 7/7.. Jag ska dit denna gång även om jag så skall gå :) Ska ta med mig Arwen också :) Pajas och Angel.
Jag vet inte än, har inget jobb. Däremot jobbintervju så jag hoppas! Men då vet jag inte om jag är ledig…
/Karin