Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettallmänt
Läst 1039 ggr
JessicaRex
0

Två små rexar!!

Nästa helg hämta jag hem mina allra första kaniner. Jag har sedan jag var 6-7 år alltid velat haft en kanin men det har aldrig blivit av. Nu på "äldre" dar har jag dock tagit beslutet att skaffa två små rexar.

Fick nys om detta forum när jag googlade och har läst lite olika inlägg här och där och gillar verkligen sidan Glad. Jag lär ställa tusentals frågor under de närmsta veckorna då allt är väldigt nytt för mig.

Men jag ser verkligen fram emot den kommande tiden med mina små rexar.

flocken
0

Åh vad roligt! Välkommen in bland oss rex idioter. Hoppas på bilder sen på dina små pärlor

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

meerschweinchen
0

Roligt! Rexar är helt underbara!

Mvh Sabine

Eliinn
0

Grattis till en underbar ras! :)
När du väl skaffat din första rex är du fast! :D
Var iallafall jag efter min första rex :)

/Elin
Sajtvärd på Ragdoll ifokus

JessicaRex
0

Bilder kommer såklart när jag fått hem dom =)

Chieko
1

Men Mette, idioter är vi inte. Bara lite frälsta Oskyldig

Du är väldigt välkommen med dina frågor här Jessica!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

JessicaRex
0

#5 Jag frågor kommer det säkerligen att finnas gott om från min sida. Jag har redan shoppat en massa till buren som vi ska ha hemma i lägenheten och till uteburen som vi ska ha i stugan.

Finns ju hur mycket som helst att välja bland i denna shoppingdjungel =)

flocken
0

#5 haha. Enligt min sambo så är jag en idiot- djur idot. Han förstår inte varför jag har en kanin som inte tycker om att vara i knät. Utan bara är fin & titta på. Han tänker då på Mini. han föredrar lilla Omega. Men om man är Rex manisk så är man.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JessicaRex
0

Två små rexar har blivit en liten rex då den ena tyvärr visade sig vara en hane. Men har man längtat efter kanin i 25 år så blir det bra i alla fall =)

Chieko
0

#8 Ofta är det lättare att få dem tama om man bara köper en. Vill du väldigt gärna ha två kan du ju köpa en unge nästa vår!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus