Könsbestämda och Vackra! *-*
Yes, som rubriken lyder så har jag nu äntligen kunnat könsbestämma dem. Det blev 2 honor och 5 hanar. En Stannar, en ev. två är tingade. Känns riktigt bra! Tänkte ladda upp lite nya bilder, då sist ni såg dem låg dem inne på min värmefilt och kunde inte ens öppna ögonen.. :)
Bild nummer 1#
Dahlia's Annabella ''Jaffa'' - Zobelsiames - Hona - STANNAR. <3
Kaninunge 7#
Dahlia's Alf - Viltgrå mantlad - Hane - Tingad
Dessutom får ni gärna kolla in våran nyöppnade hemsida!
www.dahliasrexar.weebly.com
Sötnosar! Syns att det inte var Aero som var pappan bara.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Hoppas du inte tar illa upp om jag ändrar färgerna lite på dem, de står inte rätt och det kan ju vara kul att ha rätt färger :) Så inget illa ment :)
2: Brun zobel
4: Troligen viltzobel.
5: Också viltzobel. Wienenertecknad el holländartecknad.
6: Viltgrå wienertecknad el holländartecknad
7: Viltgrå
Söta små! Hoppas du hittar fina hem till dem!
Edit. Kollade på din hemsida och såg ungarnas pappa Hairy Potter. Han är inte manteltecknad utan en vanlig viltgrå. Alla viltfärger har vit mage, så då kan ingen av ungarna vara manteltecknad :)
Ljustadalens kaningård
Håller med #8 om färgerna. =)
Riktigt söta! Särskilt ryssen <3
/Greta
8# Tack för tipset! :D
9# Ja han är en riktigt goding ~
#8 Jag hänger inte riktigt med på färgerna dock, är du säkert att numrerna är rätta? :o Tack för all hjälp iallafall! Och jag tar inte illa up ;)
#12 Jag satte färgerna efter de du kallade ex Kaninunge 2# , så ex 2: brun zobel syftar inte på numret på inlägget utan numret du satte på kaninerna :)
Hoppas du förstod :)
Ljustadalens kaningård
#13 Jaha, tack så mycket! :)
#10 Men så gulligt! Om Aero är så snäll kanske jag vågar skaffa en flickvän åt Trollet så småningom… ;)
/Karin
Pajas är lika snäll :) alla ungar rymde in till honom herrom dagen å han var så nöjd så :)