Rex/Dvv ungar!
De beräknas födas 4 maj (dag 30) Mamma= svart dalmatin rex Pappa= svart/gul Japan wienertecknad Dvv Säljes med h -bevis. Givetvis bettfels kontrollerade med klippta klor :) Denna kullen är planerad och är gjord för att vi ska nå vårat mål som är dalmatiner tecknade Dvv :) Dessa ungar kommer att passa utmärkt till kel, hoppning eller avel om någon vill ha dalmatiner tecknade Dvv, precis som vi :) Intresse går att lämna redan nu! Bilder på föräldrarna kommer innom kort… Vidare info lämnas när de små bebisarna e födda :) De kommer att finnas i Lidköping och kosta runt 200kr
jag är intresserad:D söker just en vädur med drag av rex!
Å vad kul! Vart bor du? Ja ska försöka fixa bilder på mamma o pappan imorrn så du får se dem… E superfina om ja får säga det själv ;)
Låter jättespännande:D Jag bor i eskilstuna:)
men gud vad fina!!
Ska försöka få tummen ur å fixa bilder på mamman ikväll… :)
I lördags kom det 10(!) småttingar här hemma! Nu e de tyvärr bara 9 kvar (en ramlat ur boet)… 6 svarta och 3 (4) dalmatin blev det :) En dalmatin stannar, de andra e till salu :)
Det ser i nu läget ut som 3 svarta normalpälsade 3 svarta rexade 3 dalmatin i rexpäls Jackpot!!! :D Hanen är alltså garanterat rex bärare, jihooo!!!
Ska försöka fixa bilder på godingarna i kväll :)
Det låter bra! Massa mysungar vill vi ha kort på ;)
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Dalmatin 1
Putteliputt :)
Myyys! Jag vill också ha bebbar!
/Karin
De finns flera stycken kvar ;) :D
Det finns det säkert, men jag tycker inte dvv rex är så fina… Ska det hit någon mer kanin är det en vrö rexhona!
/Karin
Jag tycker kaninen på bild # 23 (Som jag tror är samma kanin som #18) är underbart söt =)
En riktig liten karamell…..
Åsa i Karlskoga
#18 Japp de e samma! Den har sån häftig teckning i ansiktet åxå :)
Ungarna växer så det knakar och de har börjat hoppa ur boet! Har även kollat könen och det ser i nu läget ut som 4 pojkar och 5 töser… Men man vet aldrig, eftersom de inte är så gamla kan det ju ändra sig så det e bara preliminärt =)
Kolla hemsidan för mer info!
Här kommer en bild från idag, stor och liten =)
Putt
Putteliputt!
ursöta. en dalmatiner hona hade varit något. Är glad att jag bor så udda så finns inte så mkt rex pälsat här omkring
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
"tyvärr" e alla dalmatiner hanar… Men de svarta rexade e honor :)
Några bilder på honorna? * ska inte ha fler kaniner, ska inte ha fler kaniner* Bara om de rätta dyker upp ;)
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Haha! Kolla på min presentation så finns en länk till hemsidan :) ska försöka ta nya bilder nu i dagarna… Ungarna e drygt två veckor på bilderna (de e drygt 3 nu) :)
#36 Ska kolla. Har fastnat helt för dvv rexen. Har en vanlig rex oxå. Om transport skulle kunnat ordnas så vet jag inte om jag kan motstå. Bor några mil över Kalmar
…………………………………..
Ok :) vet inte riktigt hur de e med transportmöjligheter… Men man kan ju alltid kolla upp de :)
Ska egentligen inte ha fler kaniner. Måste klura. Är gravid oxå så läget är inte super
…………………………………..
Har lagt ut nya bilder på hemsidan! Transport åt Sthlm hållet kommer att ske i början av juli :)
Ungarna växer o frodas som ogräs! De e hur pigga å nyfikna som helst :) ALLT ska undersökas :D Transport kan ske till Alingsås' utställningen och även Mariestad och upp till Västerås :)