Intressekoll Rex
Tänkte höra om någon är intresserad av en rexbebis efter min Nogger och Vampyr?
Som ni säkert vet har de fått en kull tidigare som är 9 veckor och jag känner att det blev en riktig kanonkull som jag vill ta igen! Kommer spara minst en unge även från denna kullen. Någon annan som kan vara intresserad?
Färger som kan komma är castor, svart och båda i dalmatin(eller brokat). De som blir godkända kommer få stamtavla och ringmärkning.
När omparning sker vet jag inte än, men troligtvis inom närmsta dagarna/veckorna.
Information om föräldrar kommer nedan.
Bild på förra kullen.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
E: Vampyr, dalmatiner svart hane på strax över året. Han är utställd två gånger - första gången på 90p och andra på 92p, vilket han stambokfördes på.
Han är en riktig mysis och är aktiv och har spring i benen.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
U: Nogger är min underbara lilla castorflicka! Hon är en perfekt mamma och är riktigt charmig. Hon snor gärna ens mat om man sitter och äter i hagen med henne. ;)
En av de mysigaste kaniner jag haft! Är lättlärd - kan t.ex gå in i transportburen själv om man sätter ner den i hagen/buren.
På bilden är hon sliten då ungarna var ca 5 veckor och extra jobbiga då bilden togs. Sedan blir de ju "ur form" vid kullar, men nu är hon fin igen!
// Anka
Finns i Skåne och ungarna kommer kosta runt 400:-/styck. :)
// Anka