Kaninvecka!
Jo denna veckan händer det mycket här hemma hos mig!
Igår flyttade den första bebisen hemifrån (Dahlia's Axel ''Woody'').
Idag har vi handlad förfullt för vi håller på att bygga om en lekstuga till ''honornas'' hus. Vi skall även bygga om den andra stugan till ''hanarnas'' hus. Honorna kommer kunna gå lösa i sin stuga som även istället för ett fönster har en inhängnad balkong, medans hanarna kommer få fackburar i sin stuga. Vi har också äntligen bestämt oss för att behålla en litet bebis - Dahlia's Atlas. Eftersom han är kortpälsad och har mammans långa fina öron så fick det bli han, även om vi tänkt behålla en tjej.. ;)
Imorgon kommer det även två nya Rexar hem till oss! Två stycken från Kaninbacken blir nerkörda till Göteborg där vi hämtar hem dem. En Svart Dalmatinhona med Riktigt fin teckning & en blå Zobelsiames hane! Riktigt taggad inför goingarna! 
På Tisdag åker två till kaninungar från oss bort. Mera plats här hemma igen ;)
Sedan på Onsdag så åker vi upp till Stockholm och på väg tillbaka hämtar vi hem en Viltgul hona med fin stam :)
På Torsdag blir det lilla ''Ally'' Som får flytta till sin nya Matte.
Sedan på helgen skall dem andra syskonen bort också!
Så detta blir en riktigt skön kaninvecka ;)
Sedan nästa vecka är det ju Kanin fest i tre dagar i Alingsås vart vi hämtar hem en Vit Rödögd hona från Greta!
Riktigt underbart känns det! Sommaren kommer bli en riktigt go Kaninsommar iår! :)
Bild på lilla Atlas! <3
Vilken kanin vecka! ;)
Bara en nyfiken fråga, vem är föräldrarna till den svartadalmatinen du ska köpa från kaninbacken? :)
Mvh Sabine
Får med min hanne i morgon :)
Det blev den Svarta :)
#1 Mamma Lilly Svart Dalmatin Pappa Prinsen Svart Dalmatin :)
#2 Då ses vi ju imorgon? :D
Mamma:** Lilly, dalmatiner svart**
**
Pappa: Prinsen, dalmatiner, svart
**
Härligt! Ser framemot bilder på alla nya sen då :)
Oj vad lite tid det är kvar till Alingsås, iiiiiiiiiih vad jag längtar!!!
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
#4 det kommer läggas upp massvis här! :)
JA ellerhur? LÄNGTAR JAG MED :D
# 3 Haha min Alice är halvsyskon med din då, dom har samma pappa! :D
Mvh Sabine
#6 Åh vad Roligt! Två prickiga syskon c:
TACK SÅ JÄTTE MKT FÖR HJÄLPEN :)
#8 Det var så lite så! Hur mår godsaken? :) Usch vad vacker han var, man blev ju själv sugen på en svart! Haha :D
#9 han mår bra :)
han är som ett yrväder hihi på ett bra sätt. pigg nyfiken och verkar aktiv :)
JÄTTE FIN var han! Han kommer du självklart att få låna till en hona :)