mina fina rex tjejer
Vilka sötnosar du har:) Angel är verkligen vacker!
Mvh Sabine
#5 Tack :) Ja hon e så fin.
Så fina!
Såg att du mejlat mig, mitt konto klyddar så kan inte svara där just nu, men skicka gärna ett PM:)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
följer
You can't make a rainbow without a little rain
Vackra tjejer! Viltgul och svart är nog bland dom finaste färgerna på rex. :)
/Greta
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Har du bestämt dig för att behålla Angel eller hur blir det? Hon är så fin så synd om hon inte fortsätter i avel… Hoppas du har kvar henne i Maj och ställer henne så jag får se skönheten!
/Karin
Ja hon stannar :) så du kommer att få se tjejen i maj :) Tack till er andra :)
Jag tror att fröken Pippi väntar smått :)
Kan nästan sätta hennes ben på det 
Hoppas hoppas!
/Karin
Angel är jättefin! Och kul att de är så modiga :)
/Karin
#18 Ja hon är så fin den lilla velan :) Hur går det med trollet då ? :)
Det går så bra så. Fast om han fortsätter kvätta riskerar han att förlora ett par bollar… Beror lite på vad han får för poäng såklart, och om någon vill ha honom som pappa :)
/Karin
Jasså han skvätter :( det är ju va klart aldrig trevligt. De andra hanarna Arwen och Akela markerar med hakan vad jag förstått "de bor här i Uddevalla" så vi har bra kontakt :) Ja det är klart att det är kul om någon vill para på honom :)) Han är ju så fin tycker jag. Jag själv håller på att boka en svart hanne.. Men inte leverans försen i maj juni så hoppas allt går vägen. Tänkte ha honom till Angel :) För nu ska det byggas sexfackare utomhus :)
Bor de inne då? Trollet skvätter bara när jag skäller på honom, när jag kommer och jagar ner honom från soffan för att han gräver där… Hade han bott ute hade det ju inte gjort något.
Kul med en till hane! Kanske blir en svart rex istället för en vit då… Eller varför inte ett par stycken liksom, det är ju sååå mycket plats i lägenheten :P
/Karin
Ja deras bor inne. Jasså han markerar då.. "här får du för du jagar iväg mig hehe" :P Haha ja det ska bli kul funderar på att bara ha svart rex och blandat på Pippi. Får se :) Det blir en parning på Angel i oktober i vilket fall :) längtar till hennes kull faktiskt.
Ja det är väl bra att hålla sig till en färg, blir lättare så. Ta in en snygg vit också kanske, verkar som om de kommit längst poängmässigt.
/Karin
Ja planer finns där :)
Men min sambo flyttar väl då antar jag haha =P
Inom viss framtid blir det väl mer utökning :)
Som sagt så letar vi gård. ännu bättre möjligheter då :)
Äsch, jag kan flytta ihop med dig i så fall 
/Karin
Ja det tyckte jag lät som en suverän ideé hehe :)
awwwwwww
You can't make a rainbow without a little rain