Allergifria? Nja...
wow, riktigt så illa är det inte här (än), men jag var täckt i päls efter att ha kloklippt kaninera.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#1 Kan säga att jag är riktigt glad att han är "färdigställd" och inte ska med till arlöv nu i augusti..
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#2 förstår det. Snart har du tillräckligt med päls för att stoppa en kudde :-)
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
Nej allergifria är dom inte. Mini ser ut som….ja..en castor med mörka fläckar utan päls-typ. haha
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Nä alla som är allergiska har ju olika typer av allergier. Jag själv brukar nysa som en idiot när jag håller på med kaninerna, men de rexpälsade går myyycket bättre än mina normalpälsade.
Vet inte varför, men på mig är de iaf allergivänligare.
Pappa känner av Trollet men kunde hålla på med Nougat så det kanske är olika med olika individer också.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Haha oj oj :D Nog lite skillnad i hur mycket ute och innekaniner fäller, eller? XD Iaf får jag inte bort något allt när jag borstar och försöker få bort massa onödig päls, har du något mystiskt knep tro? :D
Dock brukar massa päls fastna på tröjor, speciellt svarta tröjor höhö då syns de som mest.
//Joanna
har stått & borstat mina flickor idag. Men de fäller inte på långa vägar lika mkt som Vampyr.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering