Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etiketterotutanför-ämmnet
Läst 3071 ggr
Chieko
0

Klotterplank #6

Nytt klotterplank efter önskemål!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Chieko
0

Alingsås är nu över för i år. Trollet fick bara 90,5p men det var kul ändå! Jag har varit ledig i tre dagar men jobbar ikväll, och regnet det bara öser ner….

/Karin

Vincent...
0

det regnar ute nu :(

HAHAHAHAHAHA…..

AkaiTsuki
0

Systers födelsedag dock tråkigare än vardagar xD som alla födelsedagar här är xD

//Joanna

Kickan90
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har tingat min första Rex ;) 
kommer hit den 1aug då jag får vänta på transport.

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Chieko
0

#3 Födelsedagar ska ju vara kul! Fast ofta har man väl lite höga förhoppningar.

#4 Så söt! Fast lite väl många prickar? Men ska han/hon bara vara till kel gör det ju inget :D

/Karin

AkaiTsuki
0

#5 Mjo men alla våra är ju likadana, de kommer vid 14, öppna paket, äta tårta, prata, pizza, adjö

Varenda födelsedag och vi har haft en i månaden under maj,juni,juli Som tur är så fyller ingen år i augusti men då skulle man inte haft tid med födelsedagar xD Då börjar skolan ju

//Joanna

Kickan90
0

#4 kel och till någon projekt kull :)

Medarbetare på

Chieko
0

#6 Bestäm något annat för din födelsedag nästa år då!

#7 Det blir nog bra. Många kort när den är framme!

/Karin

AkaiTsuki
0

#8 Det var inte min födelsedag xD men förra månaden var det

Men det är så jobbigt att göra det med min familj

//Joanna

Kickan90
0

#8 jadå :D dock så kommer hon inte förrän 1aug.

#9 haha så brukade vi också ha det ;) dock så fyller jag år på julafton så det blir en massa som kommer ena stunden m.m. men som tur är så bor jag ju inte hemma men jag har firat den hos mina föräldrar men nu när jag o min sambo har en liten dotter så blir det att fira den någon dag innan, men dock så kommer vi fira julafton/min födelsedag 23,24 & 25 dec xD har en tradition att äta hos min farmor o farfar den 25e o fira julen så vill passa på nu när de är så gamla ändå..

Medarbetare på

meerschweinchen
0

Min lilla älskling Tussligo(ett av marvinen) somnade in idag :´( saknar henne så!

Mvh Sabine

Chieko
0

Alltid tråkigt när det händer! Men nu poppar hon på gröna ängar <3

/Karin

meerschweinchen
0

Ja det är tråkigt..får försöka tänka att hon har det bra nu på dom gröna ängarna med Sune (hennes bästa kompis) <3

Mvh Sabine

Kickan90
2

ja så får man tänka, även om det är oerhört tråkigt :(
men när man ändå tänker på att de skuttar på stora gröna ängar och äter en massa gott så mår man bättre <3

------

På denna bilden är de jag som pussar gårdens + kullarnas första Satinrex :D <3

Medarbetare på

meerschweinchen
0

#14 Ja så är det <3

Vilken sötnos :D

Mvh Sabine

Kickan90
0

Ja h*n är otroligt söt :) blir såklart att den stannar oavsett kön när det är gårdens och kullarnas första satinrex ;)

ser dock ut som hona så jag håller tummarna för det.

Medarbetare på

-Greta
1

Hämtat nytt hö åt kaninerna idag, kom hem med några småbalar. Riktigt bra kvalite och pris, helnöjd. Kaninerna kastade sig över det också Glad Luktade så gott att t.o.m jag blev hungrig av det hehe…

/Greta

Chieko
0

Fräscht hö är bland det bästa som finns! Får se hur det blir med det nu, det har ju regnat så mycket här att det är svårt att få det torrt :-/

/Karin

AkaiTsuki
0

Gah vill ju också ha najsigt höö! Dela med dig x)

Åh har 3 st långa rivmärken längst armen! Dock endast rivmärken! :D Men det gjorde ändå ont eftersom jag tagit blodprov och de failade idag :C Som alltid förståss. Slutade med att de ringde någon och de tog resten av mitt blod.

//Joanna

Chieko
0

Jag har också rivmärken, fast från katt. Den är väldigt kelig men sätter klor och tänder i en då och då ;-) blodprov vet jag knappt om jag tagit… Det räcker med att fasa redan nu för en spruta som ska tas i januari :-P

/Karin

AkaiTsuki
0

Sprutor har jag inget problem med eftersom då sticker de ju inte direkt fel och de trycker inte in den och gnuggar för att få blod :c

Usch slog i huvudet i betongvägg, min säng är precis brevid en så tänkte jag fixa till så jag låg skönt men pang så ouchie tyckte det knakade också men det får vi hoppas var nån annan kroppsdel som knakade :o

//Joanna

-Greta
0

Mitt var fjolårs hö, legat torrt förvarat i en lada hela året. ;) Love it.

Tog blodprov förra året ja, tyckte inte det kändes någon skillnad mot ta spruta. Samma sak, fast motsatt. Typ. ;)

/Greta

AkaiTsuki
0

Inte för mig :/ De måste gräva och hålla på med sprutan när det tar blod på mig och det gör ont + typ fått fobi för det när de håller på sådär och aldrig lyckas

//Joanna

meerschweinchen
0

Visst är Zeus stilig? ;)

Men han fäller som bara den just nu, tog och satt mig i solen med honom och ryckte bort en massa päls och han bara njöt han sträckte ut sig i mitt knä och bara låg där, go killen Kyss

Mvh Sabine

Chieko
0

Så söt! Trollet hatar när jag plockar päls från honom ;-)

/Karin

meerschweinchen
0

Haha nä han älskade verkligen det ;)

Mvh Sabine

Kickan90
0

#24 så söt :)
hur gammal?

Medarbetare på

meerschweinchen
0

#24 Ja att han är :) 4 månader ungefär.

Mvh Sabine

Kickan90
0

#28 han ser ganska stor ut ^^ haha!
jag får hem min rexhona om 11dagar.

Medarbetare på

meerschweinchen
0

#29 Jo han är faktiskt stor, mycket större än sina syrror iallafall ;)

Roligt! Såg en bild på henne längre upp, hon var riktigt fin!

Har varit på motorveckan i Lycksele i helgen, riktigt trevligt! Snygga bilar! Men har saknat mina sötnosar! Skönt att vara hemma med dom igen.

Mvh Sabine

Kickan90
0

#30 spännande att se hur stor han blir då :D

nice, själv så längtar man efter Vallåkra lite närmre oss ;)

Medarbetare på

meerschweinchen
0

#31 Ja det blir spännande, men har dock inte sparat honom, han såldes idag. Men förhoppningsvis får jag kanske komma och hälsa på honom ;)

Mvh Sabine

-Greta
0

Jobba i kiosk på utomhusbad + regn hela dagen = ytterst få kunder…
Så idag fick man betalt för att man satt still och glodde, läste tidningar och åt personal-glass & smoothie. ;)

/Greta

AkaiTsuki
0

Fått min lön från sommarjobbet.. bara att jag behöver köpa gymnasie saker med lönen. Dyrt det ska vara med böcker, pennor och allt

//Joanna

flocken
0

Så äntligen har husse förstått att Omega & Jenna måste ha en ny bur. De hatar denna skit buren lika mkt som jag gör. Jag fick denna två vånings bur med ett par andra kaniner. Totalt värdelös. Så nu letar vi STOR bur. Om vi inte hittar något bygger vi själva. Alltid lika roligt att fixa nya saker till djuren.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Chieko
0

Härligt Mette! Bygga bur tar lite tid men det är så skönt när det är klart och man har en stor bur som fungerar som man vill!

Mindre än en timme till hoppningen börjar! De flyttade den till Kunskapskanalen och SVT1 istället för webben, gött! Nu ska jag städa lägenheten så jag kan sitta och njuta av hoppningen sen. Sverige har goda chanser både i lag och individuellt, tjoho!

/Karin

flocken
0

#36. Vill ha minst 150 cm lång. Bra med luckor. Mini har en toppen bur. Så hon klagar inte. Men OMega vill inte gå tillbaka till buren. Har börjat sprattla & göra utfall. Ett tecken på att hon vantrivs. Hon är världens snällaste egentligen. Så nu blir det en ny bur.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Chieko
0

Plantagen har rea. Karin blir glad Flört Köpte glasljuslyktor, två likadana. De blev supersnygga på högtalarna där jag ser dem när jag vill!

/Karin

Chieko
0

Jag bakade muffins också, det får man när man har namnsdag ;) Det blev tre stora, supergoda! Fast jag ska börja göra utan saker i tror jag, tycker de är godast där det inte är några hallon… Eller så gör jag en sylt och blandar i smeten. Eller mer cupcakish, och gräddar klart muffinsen och sedan gröper ur mitten och lägger fyllning där. Eller nåt.. Tungan ute

/Karin

-Greta
0

Snygga ljuslyktor! Och grattis på namnsdagen Glad

Hum, lät spännande blanda ner sylt i smeten… har testat blanda ner det mesta i mina bak men inte sylt Tungan ute

/Greta

flocken
0

#40 haha. Tror jag är för trött för att sitta vid datorn. NU ska du höra greta. Läste lite galet… " Har testat blanda ner det mästa i min bak men inte sylt". vad pysslar hon med tänkte jag. varför trycker hon in sylt " där bak" för? Sen slog det mig- i degen Tungan ute

…………………………………..

-Greta
0

#41 HAHAH, dagens asgarv!! Skrattande
Nej, kan klargöra om någon mer läser galet såhär på kvällen att jag aldrig haft sylt i min bak heller och inga planer på att testa Flört… 

Råkade fastna vid datorn nu, hehe, humm, håller ju på att städa burar och tänkte springa med 1-3 kaniner till i koppel ikväll… aja, blir inte mörkt ute förrän om ett par veckor så hinner väl. Tungan ute

/Greta

AkaiTsuki
0

#41 Hahahah xD Håller med Greta om asgarvet där x)

//Joanna

Kickan90
0

Imorgon kommer min rex hona hit :)

idag har jag möblerat om i hästboxen med burarna för att det skall bli ljusare för kaninerna, de fick turas om att skutta där och jag städare/möblerade om i 2 timmar *phu*

Medarbetare på

flocken
0

#42 Tur man kunde bidra med kvällens garv Skrattande

Nu ska vi snart åka & hämta Omega & Jennas nya bur. Begagnad med lite små skavanker. Men inget vi inte kan fixa själva. Är iaf i den stl jag ville ha.

…………………………………..

Kickan90
0

#45 toppen då får man se bilder senare då :)

Medarbetare på

flocken
0

#45 japp :) Nu instalerar dom sig. Ska strax ut till en sväng. Själv har man sovit i 2,5 timme i soffan.

…………………………………..

AkaiTsuki
0

Skrev fråga på klottret på kif men inget svar xD Det var en som fyllde år som fått massa grattis så den försvann i mängden xD

Men ni som är så inne i rexar, eftersom att Akkio väger under 3 kg.. betyder det att han kan ha en bur på 0,5 kvm? Rynkar på näsan

Skulle självklart aldrig sätta han i sån liten bur även om han får vara i en 0,5kvm bur. Tycker min bur på 120 känns liten  men han får ju springa liksom… skulle älskat att ha större bur men eftersom att jag är yngst så får jag givetvis det minsta rummet ^^

//Joanna

Chieko
0

#48 Haha japp! Trollet är likadan. Konstaterade att han hus i buren (hagen) nästan räcker enligt lagen ^^

Naturligtvis skulle det vara helt galet att stoppa en rex på det utrymmet. 50cm i höjd också…

/Karin

AkaiTsuki
0

#49 Åh hemskt ju :o

Ja höjden! Akkio blir ju lika lång som kompostgallerna om han står upp ordentligt, dock har han inte insett det än och hoppas att han inte gör det för då kanske vi får en rymmare xD

//Joanna

Chieko
0

#50 som tur är tror jag inte att någon med rex har den på så liten yta. De flesta räknar med att den blir över 3kg och har i alla fall den storleken på bur.

Jag bara väntar på att Trollet ska inse detsamma, och börja rymma varje natt ;)

/Karin

AkaiTsuki
0

#51 Ja det är tur, när jag köpte kanin hade jag inte ens kollat upp lagliga mått eller så, såg annons på blocket av barnfamilj som hade en 120 bur och en 140 bur så valde jag 120 och tänkte inte direkt på lagen men det var tur att familjen innan hade det så jag också kunde köpa rätt ^^ Dock bara haft dvv i den tidigare. Fast så lärde jag mig mer och mer med åren

Ifall det händer får du köpa ett lager till med kompostgaller och klippa dem i hälften och göra buren  högre x'D

//Joanna

flocken
1

Omega & Jennas "nya" bur. Bättre begagnad. Lite små fix på den. Men inget vi inte fixar enkelt. 150 cm lång. Skulle gärna haft större. Men de är ute i hagarna så mkt så detta blir toppen. Bättre än den förra skit buren på 2 våningar. För att städa nere fick man lyfta hela buren. Idioti!

…………………………………..

Fridaaaa
0

Nu är man inte ddv rex ägare längre :(
Får se hur det blir i framtiden.

#53 Blev toppenbra! Lyckliga tjejer :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Kickan90
0

#53 toppen ju  :)
tänk bara på att eftersom det är en trixiebur så får man nästan helrenovera den för att den skall vara snygg under en längre tid då trädet är såå gott för kaninerna oavsett vad man har i buren (iaf med mina dvv) men den är ju bättre än din förra bur ;) haha!

--------

igår hämtade jag hem min rex, så nu är jag 100 på att min egenuppfödda dvv rex hane har den bästa rexpälsen ;D den är ju lika mjuk som rexen min ;) hehe

Medarbetare på

flocken
0

#55 jo, jag vet vilket kvalite det är på denna typen av burar. Vi har tak över Minis bur. Så vi ska lägga en pressening över denna för att skydda den. Mkt därför jag valde en som var begagnad. Då gör det inte så mkt om de biter lite till på den. Vi ska ändå byta ut de värsta slit ytorna.

…………………………………..

Kickan90
0

#56 såbra, då blir du inte besviken på den så som jag blev ;)
jag skall måla min med utomhusfärg då håller den mycket bättre.
kommer dock totalrenovera den med nytt golv, o vägg + dörrar sen kommer den bli en 3fackare ist för en 2 fackare.

Medarbetare på

flocken
0

#57 Utsidan är faktiskt jätte fin på denna. Den har stått under tak. Något som är ett stort +. Så hoppas den iaf kommer hålla till nästa sommar. Drömmen är en 3-fackare. Men en sak i taget.

…………………………………..

Kickan90
0

#58 ja den ser riktigt fin ut :)
någon gång kommer du säkert att få en, jag drömmer om ett helt stall fylld m mina kaniner o deras rasthagar :) men jag får bara drömma vidare och vänta tills man har hittat den bästa hästgården.

men man har ju hela livet framför sig.

Medarbetare på

flocken
0

#59 Drömma måste man få göra. I nästa hus med källare finns redan mkt planer. Ska ta över gubbens barndoms hus. Då ska jag få en del av källaren & en del av garaget för hö/spån. Då ska alla djuren få nya burar. LÄngtar tills den dagen

…………………………………..

Chieko
0

#60 Det låter ju super!

/Karin

flocken
0

Men sen ska gubben i huset förstå att huset är förstort för dom & lagom för oss. haha

…………………………………..

-Greta
0

Alltså fml, installerade om chrome igår så nu är typ alla mina favorit-sidor borta… Hade hela bokmärkesfältet fullt, plus några mappar med länkar. Putsväck! Blir deprimerad. Tungan ute

/Greta

Chieko
0

#62 Ja det kan ju vara ett jobb! Man vill ju inte direkt kasta ut dem heller…

#63 Lite orutinerat att inte spara det. Hade ju bara varit att skaffa ett googlekonto och spara allt där :P (tror jag…..)

/Karin

-Greta
0

#64 Jag har nog 3-5 st googlekonton och inte en blekaste vad jag heter  på något. Skaffat flera gånger för att ladda ner appar till telefonen, men det funkar aldrig som det ska med logga in eller koppla mobilen till kontot.

/Greta

Chieko
0

#65 Haha bra jobbat :P

/Karin

flocken
0

Måste bara visa min Jenna. Hon är nog något av det gulligaste som har bott här. En liten kopia av sin pappa Gruff som tyvär inte finns med oss längre.

…………………………………..

Kickan90
0

#65 därför så har man det sparat på mejlen ;)

--------

Tog en snabb kvällsbild på Peace, min rexhona. 
Får se om jag hinner ta bättre imorgon ;)

Medarbetare på

Chieko
0

Åh vilken fin prickis! Eller fläckis? Väldigt söt i alla fall!

/Karin

Fridaaaa
0

#67 Ja samma stil som far sin<3

Kickan90
0

#69 ja jag tycker att hon är överprickig eller hur man säger det xD haha!

#70 aww, söta lilla Gruff <3

Medarbetare på

-Greta
0

Varit duktig i köket nån timme nu… bakat muffins och gjort smoothie. =) Dock blev muffinsarna inte så bra, "lekte" och rörde ner lite sånt jag hitta. Aja, dom blev söta och chokladiga iaf så gick ner. Tungan ute

/Greta

Kickan90
0

#72 låter gott ;)

själv fotograferade jag mammas ena kanin idag när vi hälsade på.
är ganska nöjd, fixat nytt objektiv som jag var tvungen att prova när jag ska fotografera lite saker till reklam :)

Medarbetare på

flocken
0

#73 vilken sötnos.

Själv satt jag hela em/kvällen & vakade över en hund som varit för närgången med en padda. Han fradgade, blåste bubblor & slemmade. Sköljde munnen om & om igen. Efter att han hade kräkts började det gå åt rätt håll. När han på kvällen började tigga efter mat visste jag att det värsta var över. Lilla Axel.

…………………………………..

Kickan90
0

#74 men usch då :( stackaren, tur att det gick bra för honom.

Medarbetare på

Chieko
0

#74 Axel är helt otrolig på att ha otur. Försökte han äta paddan?

/Karin

flocken
0

Axel är Axel. Blir inte längre förvånad. Vi såg inte när han höll på. Men vi gick på ett ställe med ca 1-2 dm vatten & bara vass. Hundarna gick i vattnet & vi på några plankor. Även vetten trodde att det var en padda.

Han är sig själv men har kräkts en gång idag.

Men fint var det iaf ;)

…………………………………..

Chieko
0

Ja det ser jättefint ut! Själv har jag jobbat 9,25h, diskat och slappat… Imorgon och på onsdag är det också jobb men sen åker jag nog till sthlm tre eller fyra dagar!

/Karin

Kickan90
0

#77 ja det var väldigt fint :)
#78 du kan komma hit o ta våran disk ;) haha

Medarbetare på

Chieko
0

… Jag diskar redan på jobbet så jag klagar högljutt om jag måste göra det hemma också :P Men om du betalar resan och en timpeng så kanske ;)

/Karin

Kickan90
0

#80 haha ^^

---------

fick lite tråkigt besked idag, köparen som skulle köpa min unge var tvungen att hoppa av då det hade hänt något med deras barn :( så tråkigt, men på ett sätt "skönt" att det hände nu än när han hade flyttat, för hon skulle sälja av de flesta nu också :(

Medarbetare på

Fridaaaa
0

#81 Vad tråkigt.
Hoppas han hittar ett nytt hem, han är underbar! ;)

Kickan90
0

#82 ja verkligen :)

Medarbetare på

AkaiTsuki
0

Har städat städat städat…. mormor kommer om ca 10/15 min……….. är inte ombytt och är inte klar med skrivbordeeeeeeeeeet =C

+ har fett hår.. ska färga hår sen så det är ingen ide att jag tvättar det eftersom hårfärg fastnar bäst på smutsigt hår. Det var inte fett när jag vaknade men jag svettades när jag städa överallt i alla vrår huhu

Mormor kommer klaga på att ingen hjälper mamma med disken men hallo har andra saker att tänka på för tillfället

Nu ska jag ta min ultraspeed och fixa skrivbordet och byta från nattekläder till vardagskläder x)

Jag får mormors köttgryta idaaag~~

//Joanna

Fridaaaa
0

#84 Beror på märke. Mood tror jag det är, så ska man ha nytvättat hår :)
(gillar dock inte mood hehe :)

AkaiTsuki
0

#85 All blekning älskar smutsigt hår~

Men hårfärg och toning varierar det på. Man får läsa på förpackningen :)

Det stog inget om rent hår eller blött hår så det är nog bra med fett hår x) Hoppas det iaf

//Joanna

AkaiTsuki
1

Glömde säga det är schwarzkopf

//Joanna

Chieko
0

Men ÅÅÅåååÅÅÅÅÅÅÅååååååååååhHHhhhhhhhh!!!!! Ibland blir man bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TrÖööÖÖtt!!!!!!!! Jag ska till stokholm fredag-söndag. Men jag bokade tåg på torsdag. HallåÅ!??!?! Är det någon där uppe?!! Som tur är är jag ledig och har en kompis att bo hos… Men ! GAH va sur jag blev på mig själv! Såg fram emot en lugn dag hemma först men nej då, jobba till 22, upp och ta tåget som går 8.. suck!

/Karin

AkaiTsuki
0

Hårfärgen blev totalt för mörk… inte så lätt att veta när man ska skölja ur det egentligen xD Men shamponerade det en gång och lät det rinna och rinna och rinna så det ser hyyyfsat ut ….. man ser de lila pigmenten åtminstonde

//Joanna

flocken
1

Fy usch & blä.. Städar inför sonens kalas på fredag. Att städa för att man måste är skit. Hellre för att man vill få ordning. Marsvins burar är iaf städade. Plockat undan det mästa av skiten som låg över allt. en maskin med tvätt går.

Grisarna tyckte nog att jag var världens elakaste.De skrek efter mat & ist för frukost städade jag deras burar. Fy taskiga matte.

Sen ska vi handla idag. Kommer bjuda på hemma gjord planka. Om man beställer går inte hälften åt. Så vi gör egen.

Men något roligt. Min vännina fick en dotter igår kväll :). NU ska bara min ut om en sisädär 7 veckor. PÅ Måndag ska vi till Astrild LIndgrens värld & då får även min vänninas andra dotter följa med..

…………………………………..

Fridaaaa
0

#86 Inte Moods ;) Det var blekning, och stod att det skulle vara fuktig tvättat hår :P Och det blekte som tusan haha :) Avskyr mood annars.
schwarzkopf brukar jag ha annars, där ska man ha otvättat hår :)

AkaiTsuki
0

#91 Kanske inte köper samma då, som sist jag köpte blekning? Måste ha starkaste, är originellt rödhårig så att brukar köpa schwarzkopf L++ eller något sånt funkar jättebra + man får super balsam med

//Joanna

Fridaaaa
0

#92 Denna var som var bra till just för att få bort röda toningar i håret osv minns inte vad den heter, men den var bra i alla fall, Moods.

schwarzkopf har jag annars men tycker inte deras blektning tog så bra
Men garniers gör :P

Chieko
0

Bra att ni diskuterar blekningar, jag funderar på att bleka mitt hår. Fast inte mycket, och kanske hellre slingor…

/Karin

Fridaaaa
0

#94 Slingor är snyggt, funderar på att bli brunhårig igen och ha slingor :)

-Greta
0

Jag är också sugen på slingor… gillar dock inte att tona/färga håret, man blir ju bara galen på det till slut och vill göra om. Över ett år sen jag gjorde nått sist nu iaf Glad

/Greta

Peak303
0

Sitter otåligt och väntar på min första rexvädurs kull, dag 29 idag så är bara att hålla tummarna att de kommer några denna gång. :3

Fick även hem en ny kanin som ska bidra lite till min rexvädurs avel. En vit rödögd dvärgvädur vid namn Laban. Otroligt mysig och pussglad liten pojke. Kyss

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

flocken
0

har inte svikit er. Men satt på förlossningen i söndags i nästan 5 timmar med hemska rygg smärtor. Allting såg bra ut & fick åka hem med stark medicin. Är mäst i ligg läge. Ska in imorgon igen. Kan vara en kombination på min Fibromyalgi & att ryggen börjar strejka med att bära bebis nu.

Gnällde igår att vi inte hade någon bärbar dator. Så får se vad som händer. Dyker upp när orken finns att sitta en stund.

…………………………………..

Chieko
0

#97 Så söt!!

#98 Ojoj, hoppas allt går bra nu! En bärbar dator eller allra hellst en liten smidig platta borde du ha ;)

/Karin

-Greta
0

#97 Åååh! Tänkt ta fram några vit rö rex dvv? Glad

/Greta

Peak303
0

#99; det är han verkligen :D

#100; ett försök till det iaf :D

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

-Greta
0

#101 Nice! Såna vill jag se bilder på sen när det kommer Skrattande

/Greta

Fridaaaa
0

Sitter med färg i håret:P

Chieko
0

Mmmmmm ledig!!!!!!!!

/Karin

Fridaaaa
0

Så här blev det ;)

#104 Jag är med ledig idag :D

Chieko
0

Snyggt!

/Karin

Fridaaaa
0

#106 Tack :)

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.