(söker) rexkanin viltgul
Hej!
Jag funderar på att skaffa mig en viltgul rex till avel. Letar därför efter uppfödare, men hittar knappt några..
Så nu som är uppfödare till viltgul rex, släng in er adress till hemsidan så jag kan kolla:D
Tusen tack!
Det är inte alla uppfödare som har en hemsida, och alla håller definitivt inte till här ;) Men släng en blick på SKAFs uppfödarregister.
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Tack så mycket för tipset!:D
#3 Vad är din hemsida ?:)
Har viltgula ungar till salu som är leverans klara 16oktober:) Www.frostenskaniner.n.nu
Tack Karin
Svankällans kaniner
wix.com/olssonjenni/rex
åh herregud så sjukt fin hon är!!!!
Hoppas du får fler ungar i vår då jag hade tänkt köpa en :)
Måste flytta innan jag kan utöka kaninerna!
Men jag ska verkligen hålla ögonen på min hemsida!
#7 är föräldrarna till denna utställd o stamboksförda?
Tack. ja det kommer fler ungar. Kan inte garantera nån gul men du får hålla koll ;) Synd att du måste vänta. Föräldrarna är stamboksförda. Mamma på 93p och pappa på 92,5p. De har ju lite ovanligare färger och då blir gärna poängen lite lägre. Morfar är en lucka pga vit tass men annars är stamtavlan fullständig. På framtida ungars stamtavlor faller han bort ändå. Mvh Jenni
Svankällans kaniner
wix.com/olssonjenni/rex
Felicia Eriksson har varit svensk juniormästare med sina kaniner. Hör med henne om hon har någon. Generellt mycket fina kaniner. Min hona som hon "sållat bort" fick 94,5p :-D
Jag skall ta en kull i ungefär januari / februari som du kommer vara leveransklar vid april / maj.
Pappan är utställd med 92,5 högst (Han är manteltecknad så lite lägre) & min hona skall ställas under oktober för första gången. Hela hennes stam består dock av 94,5 och 95 ;)
Ungarna kommer ha full stamtavla (:
hemsida : www.dahliasrexar.weebly.com