Svart dalmatiner dvvrex
Hej hopp!
Känner för att dela med mig av lite bilder på min Vässarns Gladast av Alla "Glader", en dalmatiner svart rexpälsad grabb som hittils är ställd på 89,5 p.
Otroligt glad, pigg och härlig grabb men enorm vilja! Kaxig men snäll, loves him! :)
Dessa bilder är dock inte splitternya men vill dela med mig, kan bjuda på nya så småningom! :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Vilken sötnos!
Mvh Sabine
vilken fining! :D
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
aw <3 han är så söt :) (var faktiskt in på din hemsida för någon dag sedan bara och kollade på honom).
Så fiiiin! Min dröm <3
Där var wienerteckning bakom honom va? Annars hade jag gärna lånat honom längre fram;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ooops glömt bort denna tråd… Tack säger Glader i alla fall! :D
#5 Yes det är det,, så han kan ev. vara bärare… :)
Lite nya bilder på skönheten kanske kan vara på sin plats? ;)
Titta öronen! Lyckades fånga ett glädjerus! ;)
Ev, kan denna skönhet finnas till salu, har inte helt säkert bestämt mig än dock. Men kan ta emot intresse i så fall. :)
åhh de farligt att kika på en sån snygging!
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#8 Haha, ja! Han är en liten sötnos! ;)
#7 NEJNEJNEJNEJ så kan du INTE säga!!!
Jag som har stopp för att ha hem fler kaniner 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#11 ja jag säger detsamma!;)
Åh såg till innan isf Olivia, så kanske jag hinner över och para honom med Roos innan! :) Är riktigt sugen…! :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
#11 och 12 ojdå! Får se om han ska säljas, egentligen har jag ingen direkt plats för honom i aveln men han är så söt och charmig..! #13 Visst kan jag göra det, skulle vilja ha en avkomma efter honom och ställa honom i alla fall innan han i så fall säljs. :-)
#14 jag skulle gärna vilja låna honom till parning nästa år om det skulle gå för sig (om han finns kvar hos dig då). Vet att du bor i närheten av min kompis, så det skulle inte vara några problem för mig att ta mig till dig… ;)
Han är helt underbart söt, man kan ju inte göra annat än falla pladask för en sådan liten goding……
Åsa i Karlskoga
#15 Det skulle säkert gå bra, vore kul! (Kan dock inte lova att han finns kvar, vet inte riktigt hur jag ska göra, om det dyker upp någon som kan tänka sig att köpa honom är han ev till salu men jag kommer nog inte att direkt lägga ut honom på annons.) :)
#16 Haha, ja visst är han för söt. En riktigt liten översocial charmknutte också som alltid ska vara i vägen och se vad som händer! ;)