Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettallmänt
Läst 1052 ggr
Anoki
0

Vem föder upp Castor?

Hej hej :)
Har börjat bli väldigt sugen på en rex, har tidigare haft en tjej för många år sedan.

Och jag tycker verkligen om färger castor, så om jag skaffar någon så är det en castor jag vill ha (antagligen).

Nu e de ju inte säkert att jag kommer eller kan skaffa någon, men de är ju bra att veta vart dom finns, så föder du upp eller vet någon som gör det så får ni gärna höra av er! :)

Kravet är att den ska gå o ställa ut, alltså en helt renrasig rex

Jag har planer på att hoppa med den oxå, så de e ett plus om några i släckten hoppar

Chieko
0

Emma Skogsberg i Mariestad är nog sveriges mest framgångsrika rexuppfödare/utställare och hon brukar ha castor!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

Anoki
0

tack!

Har hon nån hemsida?

Chieko
0

Nej jag tror inte det… Och nu hittar jag henne inte i uppfödarregistret heller :/ Hoppas någon annan här inne har koll!

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus

zappzoon
0

Har en rex hona och ev en rex hane till slau.

Bild kan skickas.

//Elin

littlemellowskaniner.weebly.com

Nilla_rex
0

Jag planerar fler castorkullar inom det närmaste. Kommer para min Smilla inom en vecka (stambokförd på 94 men har fått 94,5 och 94) med en inlånad championhane på 95 p (han är uppfödd av ovan nämnda Emma). Båda har enbart castor i stamtavlorna. Hör av dig om du e intresserad.

Blunderbuss kaniner - Liten uppfödning av stor Rex

2012 07 26 - Har nyfödda ungar och väntar ytterligare en kull

Ph77
1

Stockholm www.NimbusKaningard.se Stamtavla på ungar Castor, både Hermelin rex och Liten rex.

ph77