Rexkanin iFokus

Rexkanin

Etikettbilder
Läst 856 ggr
[Guldvingens]
0

Proximas Triwa

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har tack vare min kompis fått lite fått några bilder som var åtminstone hyfsade på min dvärgvädurs rex Nova.

Inte lätt att ta bilder på en kanin som har rubinglans i ögonen inomhus ;) blir sällan bra.

[Guldvingens]
0

En till…

[Guldvingens]
0

Och en sista :)

meerschweinchen
0

Nämen he va en sötsak till kanin det där!

Mvh Sabine

[morotochcesse]
0

så söt

Melao
0

Åh, det är ju en kullsyster till min Pippin (Proximas Pilgrim)! :)

Oho för att satsa det sista på mirakel!

[Guldvingens]
0

Jasså det är du som har Pilgrim nu, kul! Vad maffig han blivit, eller ja, sen de bilderna jag såg senast. Fast han är ju en grabb också, maskulin :)

flocken
0

Så fin

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Melao
0

#6 Jaa, han flyttade hit för tre veckor sen :) Visst är han ganska maffig, men för mig som är van vid dvärgvädur modell större är han en liten plutt <3

[morotochcesse]
0

så söt

proxima
0

Fina Nova! <3 Känner igen det där med rubinglansen  dock, helt hopplöst att fota kaniner som är både zobel och bruna :p

#5 Åh, vad roligt att få se en ny bild på Pilgrim också! Vad fin han är! <3 Väldigt lik halvbrorsan-kusinen Billy som jag har kvar :) Har du någon hemsida?

Hälsningar Emelie, stolt uppfödare
www.proximas.se

Melao
0

#10 Ja han är så fin! Jag har ingen hemsida, men kanske skaffar. Pilgrim (Pippin) har blivit hoppkanin, vi ska debutera lätt imorgon :)